Searching...
Saturday, November 22, 2014
6:58 PM 0

HANGAT !!! GADIS GILERRR... BOGEL DAN HIJACK KERETAPI ( 7 GAMBAR + 1 VIDEO )

Video dan Gambar Wanita Bogel rampas Keretapi. Memaklumkan dirinyaDewi Kereta Api dan dalam keadaan Bogel pastinya wanita itu ada masalah mental. Kenapa perlu Berbogel untuk merampas sebuah Keretapi. Tanpa senjata api seorang wanita menggemparkan penumpang Kereta Api Komuter apabila Berbogel di Kawasan Awam ketika menggunakan perkhidmatan awam itu. Wanita Bogel itu juga mengisytiharkan dirinya sebagai Goddess of the Train (Dewi Kereta Api) dan merancang untuk rampas Keretapi itu.



After jumping the turnstile at the Granville station of Chicago's Red Line

Dewi Kereta Api Tanpa Pakaian
Dewi Kereta Api yang tidak dikenali dan tidak berpakaian tiba-tiba muncul di Stesen Granville di Southbound Red Line service, laluan paling sibuk diurus Agensi Transit Chicago.

Dewi Kereta Api itu juga telah menampar beberapa penumpang komuter sebelum terus berjalan dalam keadaan bogel ke gerabak pemandu dengan niat untuk merampas dan memandu kereta api itu menuju ke syurga.

After jumping the turnstile at the Granville station of Chicago's Red Line

 

Pegawai polis mengiringi Dewi Kereta Api keluar daripada Stesen Granville

Menurut saksi, Dewi Bogel itu juga mengarahkan semua penumpang turun dan menyebabkan perjalanan tertangguh 15 hingga 30 minit. Walau bagaimanapun, Cubaan Dewi Kereta Api memandu keretapi ke Syurgagagal setelah  Pihak Polis tiba di stesen tersebut dan mengiringi Wanita Bogel itu keluar daripada komuter.


0 comments:

Post a Comment