Searching...
Thursday, March 26, 2015
8:48 PM 1

KANTOI !!! LELAKI SENGAJA MENGAMKAN ISTERI PUNYA ANU KERANA CEMBURU ( 1 GAMBAR + 1 VIDEO )

Afrika Selatan – Akibat cembura buta, seorang suami bertindak ganas dengan meletakkan gam gajah atau superglue di kemaluan isterinya, selepas menuduh wanita itu mempunyai hubungan sulit dengan bapa saudaranya.
Lelaki bermata hijau itu menjadi obses dengan idea bahawa isterinya yang berusia 40 tahun itu meniduri bapa saudaranya, selepas lelaki itu menghantar wanita terbabit pulang ke rumah.
Bagi membalas dendam, dia mengunci isterinya di dalam bilik tidurnya sebelum memaksa wanita itu berbogel. Pada masa sama dia menghalakan parang ke arah wanita terbabit.
Dia mengancam akan menetak wanita itu jika tidak mengikut arahannya.
“Sebelum ini dia pernah cuba menetak tangan saya, menyebabkan saya takut lalu terpaksa mengikut kata-katanya.
 “Dia mengarahkan saya membuka renggangan kaki dan kemudiannya meletakkan gam berkenaan di alat sulit saya,’’ kata wanita terbabit.
Meskipun wanita itu menjerit dan merayu suaminya menghentikan perbuatan berkenaan, namun ia gagal.
Wanita itu kemudiannya terpaksa membuang gam tersebut. Dia kini tidak mungkin dapat melakukan hubungan seks lagi dan turut mengalami kesakitan yang amat sangat.
Biarpun wanita itu mahu lelaki berkenaan ditangkap, namun dia takut membuat laporan polis.
“Suami saya sudah melarikan diri. Saya bimbang dia akan kembali dan memotong kepala saya,’’ katanya.
VIDEO UNTUK KES BERASINGAN DARIPADA DI ATAS

7:27 PM 1

OPPS !!! PASANGAN BERMESRA DENGAN SERONOK SEMASA MOTOR BERGERAK ( 2 GAMBAR )

India – Seks ketika menunggang motosikal. Sepasang kekasih akhirnya ditangkap polis selepas gambar mereka melakukan seks tanpa perasaan malu di atas motosikal telah tersebar di media sosial.
Pasangan itu melakukan perbuatan tidak bermoral berkenaan di lebuhraya di Goa dengan gambar yang dirakamkan adalah seorang lelaki yang hanya memakai kemeja t dan stoking.
Gambar itu kemudiannya dimuat naik oleh Ahli Parlimen Vishnu Surya Wagh dalam Facebooknya .
“Melakukan seks ketika menunggang motosikal…tiada siapa yang akan menghalang anda…Ini adalah Goa…Seks pada waktu terang ini berlaku di jambatan Mandovi pada waktu tengah hari Ahad .
“Tidak ada seorang pun anggota polis yang menghalang mereka. Bagi mereka yang merakamkan gambar ini…apa yang akan anda katakan,’’ itu antara kapsyen sinis yang ditulis oleh Vishnu.
Susulan itu, polis telah bertindak dengan mengesan nombor plat motosikal terbabit. Rupa-rupanya motosikal tersebut milik sebuah syarikat sewa dan mereka telah memberikan alamat pasangan itu.
Pasangan itu kemudiannya telah disoal oleh polis dan mereka mengaku berbuat demikian.

SUMBER: MYNEWSHUB.CC

6:30 PM 1

OPPS !!! LELAKI BERANI BERPROJEK DENGAN ISTERI JIRAN DALAM 5 BULAN ..... habislah ( 3 GAMBAR )

GAMBAR HIASAN

Sekeping printsreen menjadi viral di laman sosial facebook dan whatapp . Dalam printsreen tersebut seorang lelaki memohon maaf kepada jiran kerana menggunakan wifenya selama 5 bulan berang dengan pengakuan tersebut jirannya telah memukul dan menceraikannya isterinya dengan talak 3



Selang beberapa minit kemudian lelaki tersebut telah mesej jirannya bahawa tersalah ejaan bukan wife tapi wifi.Jadi dari kesimpulan kisah ini kita sebagai manusia jangan cepat menghukum orang lain sebaliknya siasat dahulu





SUMBER
5:36 AM 0

KESIAN !!! GADIS DIROGOL KEJAM SEBANYAK 30 KALI HINGGA TIADA WAKTU REHAT ...benarkah ??



Dianggarkan 5,000 hingga 7,000 wanita ditahan di pusat-pusat tahanan sementara ISIS, di mana mereka diambil dan dijual sebagai hamba atau diserahkan kepada pemimpin dan anggota kumpulan jihad sebagai gundik. - Foto AP

Seorang gadis yang dipaksa menjadi hamba seks oleh anggota kumpulan militan Negara Islam Iraq dan Syria (ISIS), merayu rumah pelacuran tempat dia ditahan dibom, setelah mendakwa dirogol 30 kali oleh beberapa anggota militan.
Difahamkan, mangsa yang identitinya tidak didedahkan itu, ditahan sebagai tawanan jihad di suatu lokasi di barat Iraq, oleh anggota militan ISIS ketika tragedi pembunuhan beramai-ramai Sinjar, awal Ogos lalu.
Mangsa dikatakan telah menghubungi sebuah kumpulan aktivis Kurdistan yang dikenali sebagai ‘Peshmerga Kurdi’ melalui telefon, untuk memohon sebuah rumah pelacuran yang mengumpulkan wanita dijadikan hamba seks, dibom bagi menamatkan kesengsaraan mangsa.
Selain diperkosa, dia juga mendakwa didera, termasuk tidak dibenarkan menggunakan tandas.
Menurutnya, pengalaman pahit itu begitu menakutkan sehingga dia merancang membunuh diri, walaupun setelah dibebaskan kelak.
Pengalaman perit mangsa itu didedahkan seorang aktivis Kurdistan, ketika ditemu bual BBC di London.
Aktivis dikenali sebagai Karam itu ditemui ketika menyertai demonstrasi di United Kingdom, semalam, untuk meningkatkan kesedaran orang ramai terhadap nasib wanita di Timur Tengah.
Karam mendakwa, panggilan telefon mangsa dijawab rakannya, seorang aktivis kumpulan ‘Peshmerga Kurdi’.
“Jika anda tahu di mana kami, sila bom kami. Tidak ada kehidupan selepas ini. Saya akan membunuh diri, kerana ramai telah membunuh diri mereka, pagi ini.
“Saya telah dirogol 30 kali dan tiada waktu rehat untuk makan tengah hari. Saya tidak boleh pergi ke tandas. Sila bom kami,” cerita Karam yang memetik keluhan mangsa yang tidak henti menangis dalam perbualan telefon berkenaan. 



SUMBER
Wednesday, March 25, 2015
9:23 PM 0

OMG !!! PELAJAR PEREMPUAN DI CABUL OLEH USTAZAH KETIKA DI SEKOLAH .... alamak lebiankah??


JERTIH - Seorang pelajar perempuan tingkatan tiga sebuah sekolah menengah di daerah ini mendakwa dicabul oleh guru agama perempuan sekolahnya pada waktu persekolahan pagi Jumaat lalu.



Difahamkan, kejadian itu berlaku jam 9 pagi ketika mangsa berada di koridor bangunan kelas untuk menunggu kedatangan bapanya ke sekolah bagi bertemu guru untuk membincangkan masalah mangsa yang dipukul pelajar perempuan lain sehari sebelum itu.

Menurut sumber, ketika berada di koridor itu, mangsa terserempak dengan ustazah tersebut yang menegur kain tudung dipakainya selain bertanya khabar mengenai kejadian dia dipukul.
Mangsa kemudian mendakwa ustazah tersebut telah meramas buah dadanya ketika memeriksa tudung dipakainya sehingga menyebabkan mangsa berasa sakit.

“Mangsa menangis kesakitan dan memaklumkan kejadian itu kepada bapa dan ahli keluarganya sebelum bapa mangsa membuat laporan di Balai Polis Kampung Raja,” katanya.

Difahamkan juga ustazah terbabit turut membuat laporan polis terdahulu sebelum itu.



Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan, bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai kejadian itu.

8:11 PM 0

PARA WANITA MESTI BACA !!! JANGAN KENA TIPU BILA LELAKI HANTAR SEJAMBAK BUNGA KE RUMAH KAMU KALAU TIDAK ..... apa berlaku ??

awas

PERHATIAN!! Sila kunci pintu pagar rumah anda. Jangan biarkan tak berkunci.
Sekarang ini baru berlaku kepada kawan saya di rumahnya di Bandar Country Homes, jam 1.35 petang.

Seorang lelaki membawa sejambak bunga dan meminta kawan saya keluar dari rumah untuk ambil bunga itu. Lelaki itu kata ada orang bagi.

Bila kawan saya suruh tinggalkan je bunga itu di pagar. Tetapi lelaki itu mendesak juga untuk keluar dari rumah dan ambil bunga itu dari tangan dia.

Apabila kawan saya kata lelaki itu mungkin tersilap alamat, lelaki itu bertegas menafikan dan tetap mengatakan bahawa bunga itu sememangnya untuk kawan saya tu. Bagaimanapun kawan saya tetap enggan percaya dan keluar dari rumah.

Perkara yang sama juga berlaku pada sepupunya yang berada di kawasan yang sama pada jam 2.50 petang. Tetapi mereka tidak dapat melakukan apa-apa kerana pintu pagar berkunci.

Mungkin ini adalah taktik baru penjenayah untuk merompak.

Besar kemungkinan, jika mangsa yang terhidu bau bunga itu akan dipukau ataupun diacukan dengan senjata bahaya.

Suspek menaiki kereta BMW berwarna hijau dan kini pihak polis sedang giat mencari suspek.

Sila berhati-hati dan jangan sesekali percaya pada sesiapa, sentiasa kunci pintu dan jika dipanggil oleh orang yang tidak dikenali, eloklah jangan layan.

Sebarkan untuk keselamatan bersama.


7:08 PM 1

ALAMAK !!! NI MANUSIA YANG PALING BODOHHHH DI DUNIA KERANA SERING LAKU BENDA NI...benda apa ??? ( 9 GAMBAR )

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA


Ini adalah bukti keputusan X-ray dalam yang sangat pelik apabila perkara-perkara tersebut berada dalam organ manusia atau lebih tepat lagi, objek sesuatu barangan yang dimasukkan melalui kemaluan ataupun dubur.

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA

X-RAY PERBUATAN PALING BODOH MANUSIA


3:15 PM 0

KESIAN !!! VIDEO GADIS COMEL DIBULI DAN DIBOGEL OLEH KUMPULAN WANITA DENGAN KEJAM ( 1 GAMBAR + 1 VIDEO )

Untitled (1)
 Video buli yang memaparkan seorang remaja wanita dirakam dan dibogel oleh sekumpulan wanita..dalam percakapan video tersebut tidak diketahui dengan jelas apa punca sebenar mengapa dan kenapa remaja wanita berbaju ungu itu di kerjakan sedemikian..
menurut sumber kes buli ini tidak diketahui dimana namun dalam gaya bahasa dan tutur percakapan beberapa wanita dalam video ,agaknya video buli  ini bukan remaja melayu.namun beberapa orang telah menafikan perkara tersebut,entah saja nak cari masalah dengan orang lain mungkin.
apa pun tonton video >>> KLIK SINI <<< 

7:27 AM 1

OPPS !!! NI FOTO GADIS PELAJAR MENONJOL ASETNYA DENGAN MELAMPAU ( 5 GAMBAR )


Aku makin pening memikirkan kelakuan budak sekolah / remaja zaman la ni.


Korang tengok la  gambar ni yang mana budak sekolah ini sengaja mempersendakan tudung telekong. 

Dengan sengaja menunjukkan tangan serta aksi lucah sebegini dan dengan sengaja juga mengupload gambar sebegini ke facebook mereka:


Jangan main-main dik dengan perkara macam ni! 







LIHAT FOTO JELAS AWEK INI DI SINI.. AMBEK KO!



6:04 AM 1

OMG !!! NI KOLEKSI GAMBAR MELAYU PALING SEKSI SEMASA TANPA BERTUDUNG ( 7 GAMBAR )





7 koleksi gamber gadis melayu bertudung terlampau

tersebar di laman sosial.

Jangan Terkejut bila melihat gambar terakhir,










Tuesday, March 24, 2015
10:58 PM 0

GEMPAK !!! BAYI LAHIR DI JOHOR DENGAN RUPA YANG PELIKKK ( 3 GAMBAR )


Terlebih dahulu kita harus bersyukur kerana dilahirkan dengan cukup sifat serta boleh berfikir secara waras. Namun sebalik akal yang waras kita tidak dapat menggunakannya ke arah kebaikan sebaliknya kita menggunakannya untuk menyakiti insan yang lain

Adakalanya manusia yang tidak cukup sifat mempunyai iman yang tinggi berbanding kita yang cukup sifat. Berbalik kepada tajuk diatas sekeping gambar bayi menjadi viral dilaman sosial kerana didakwa dilahirkan seperti ikan duyung


Bayi tersebut dikatakan telah dilahirkan di Pontian Johor bharu. Namun tidak pasti samada benar atau sebaliknya jadi anda lihat sendiri gambar dibawah


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t34.0-12/11077807_797370737003670_1448357378_n.jpg?oh=e8dd8aa960cb12ce924b4d3fd6f0087c&oe=5513BE3A&__gda__=1427355290_badcd91c9bda48825ead022132a32b56





7:39 PM 1

HABISLAH !!! SUPERMODEL SENGAJA DEDAH PAYU DADA SEMASA DI RED CARPET ... siapa dia ??? ( 3 GAMBAR )


Setiap selebriti pasti mahu tampil jelita pada acara-acara penting yang mereka hadiri, tidak terkecuali Miranda Kerr. Supermodel dari Australia ini selalu kelihatan anggun dengan gaun yang memukau, tetapi tidak kali ini.

Ketika menghadiri tayangan premier "Mademoiselle C', Miranda mengenakan gaun lace hitam yang panjang dengan bahagian atasnya yang jarang.

Gaun tersebut seharusnya membuatkan ibu kepada seorang anak ini kelihatan lebih anggun. Tapi, ketika mengangkat tangan untuk membetulkan rambut, lace tersebut terselak hingga menampakkan payudara beliau. Lebih malang, tanpa coli!


 Gaun tersebut memang nampak cantik, sayangnya Miranda memutuskan untuk tidak memakai bra hingga payudaranya boleh kelihatan jelas.

Miranda juga tidak menyedari asetnya terpampang dihadapan jurugambar di situ.



SUMBER
6:42 PM 1

KANTOI !!! RAKAMAN HANGAT SETIAUSAHA PERAH SUSU TETEK BUAT KOPI KHAS BAGI BOS DIA ... alamak benarkah? ( 1 GAMBAR + 1 VIDEO )


Seorang Setiausaha pejabat akhirnya dibuang kerja oleh majikannya gara-gara "kantoi" menyediakan kopi menggunakan susu "semulajadi". Perbuatan setiausaha ini berjaya dirakam melalui CCTV yang diletakkan di penjuru ruang pantry pejabat tersebut.

SILA SAKSIKAN VIDEO DI >>> KLIK SINI <<< 



SUMBER
7:01 AM 0

GEMPAKKK !!! WANITA HANGAT BANGGA KERANA BERJAYA GODA SUAMI ORANG ( 3 GAMBAR )



Seorang wanita memuat naik status yang kami anggap agak 'meloyakan' kerana wanita itu bangga dengan perbuatannya yang telah meruntuhkan rumahtangga wanita lain.

"Sedihnya Abang Aswad balik KB sudah. Rasa bahagia sangat selama seminggu menghabiskan masa dengan dia.

"Sekarang dia sudah menjadi milik aku sepenuhnya sebab dia dah ceraikan isteri dia dengan talak satu.

"Akhirnya aku menang. Perempuan kau kalah, sudahlah kau tak cantik," katanya pada status yang dimuat naik pada 10 Mac 2015 lalu.

Caption gambar yang dimuat naik oleh Que itu mengundang kritikan orang ramai yang mengelarnya perampas suami orang. Que pada hari yang sama juga turut memuat naik status yang lain;

"Salahkah aku mencintai suami orang sedangkan dia sanggup ceraikan isteri dia demi aku. Terbukti dia lebih cintakan aku," katanya.

Perkahwinan bekas isteri, Siti dan lelaki yang bernama Aswad itu telah terjalin selama 13 tahun dikurniakan seorang anak perempuan, hancur begitu sahaja kerana kehadiran orang ketiga.

Siti, hanya mampu membiarkan bekas suaminya berlalu pergi.



"Aku tak mampu bersuara, tapi yang pasti dia masih suami aku. Aku akan tetap mencintai macam dulu seperti 13 tahun yang lalu. Pada kamu Sikin, aku tak berdendam apa pun dengan kamu. Aku yakin kamu ada hati dan kamu dapat berfikir,"

Entah apa yang dibanggakan sangat dapat suami orang. Alangkah ruginya si suami meninggalkan bekas isterinya yang ternyat#a lebih baik dari yang kedua ini.




Sumber