Searching...
Monday, December 8, 2014
2:56 PM 0

KANTOI !!! GAMBAR BOGEL YANG HANGAT ROZITA CHE WAN KINI TERSEBAR ON9 !!!


Ini Bukan Gambar Bogel Saya - Jelas Rozita Che Wan. Jika tengok sekali imbas memang ramai yang berkata wanita dalam gambar bogel tersebut mirip Rozita Che Wan. Tetapi tuan badan sudah memberikan kenyataan balas.

Menerusi protal hiburan Murni, Rozita Che Wan menafikan yang individu dalam gambar bogel yang di tunjukkan itu adalah dirinya dan barkata tidak tergamak untuk sebegitu.

Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tidak tahu apakah itu video chat atau webcam. Saya sendiri tidak tahu sama ada telefon saya boleh berbuat sebegitu atau tidak.

Jadi, terus-terang saya tidak pernah berbuat yang terkutuk seperti ini, jelas Rozita Che Wan. Meneruskan penjelasan kepada Murni.com.my, Rozita memberitahu gambar bogel itu bukannya menggunakan teknik super impose kerana berkemungkinan besar adalah individu yang menyerupai wajahnya.

Mungkin pelanduk dua serupa. Sekarang ini pun saya difahamkan ramai wanita dan pondan menyerupai wajah saya.

Sekali lagi, saya ingin memberitahu itu bukan gambar saya, apapun gambar ini disebarkan kemungkinan besar ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kerjaya saya.

Apapun, terima kasih kerana memberitahu saya tentang hal ini untuk mengesahkannya, "Ingat! itu bukanlah diri saya ya," Jelasnya.



0 comments:

Post a Comment